MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ MADDE 1 – TARAFLAR

1.1 SATICI
Ünvanı: DARMAN TURİZM İNŞAAT SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
Adresi no: Barbaros Mah. Begonya Sk. Nidakule Ataşehir Batı No: 1 İç Kapı No: 2
Ataşehir / İstanbul
Telefon Eposta: 05331591494 – 05305885649 : [email protected]
1.2 ALICI
Ünvanı:
Adresi:
Telefon Eposta:

MADDE 2 – KONU

İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin (Sözleşme) konusu, ALICI’nın
“www.lesalpes.com.tr” web sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı, aşağıda
nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen hizmetin satışı ve ifası ile ilgili olarak Tüketicilerin
Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri
gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.

MADDE 3 – SÖZLEŞME KONUSU HİZMET

Elektronik ortamda satın alınan hizmetin tanımı, program başlığı/paket adı, niteliği,
şekli, sunuluşu, tarihi, güzergahı, rehberi/eğitmeni, tüm vergiler dahil satış bedeli,
ödeme şekli, temel özellikleri ve diğer hususlar “www.lesalpes.com.tr” adresinde
belirtilmiştir.
Açıklama :……………… KDV Dahil Fiyatı : …….. TL
Ara Toplam: ……………. TL
Ödeme Şekli Toplam (KDV Dahil) : ………….. TL
‘’www.lesalpes.com.tr’’ adresinden şu anda yaptığınız rezervasyon sayfasındaki fiyatı
ve şartlarını peşinen kabul etmiş bulunuyorsunuz.

MADDE 4 – CAYMA HAKKI

MÜŞTERİ’nin satın aldığı konaklama hizmetini kullanmaktan vazgeçtiğini hizmetin başlamasından 30 gün öncesine kadar yazılı ya da kalıcı veri saklayıcısı aracılığı ile bildirmesi halinde, ödenmesi zorunlu olan vergi, harç ve benzeri yasal yükümlülüklerden doğan masraflar hariç olmak üzere ödediği bedelin tamamı kendisine iade edilir. MÜŞTERİ, satın aldığı konaklama hizmetini kullanmaktan vazgeçtiğini hizmetin başlamasına 29-15 gün varken yazılı ya da kalıcı veri saklayıcısı aracılığı ile bildirmesi halinde ödediği bedelin %35’ini, 14 günden az bir süre kala ise tamamını LES ALPES ‘e ödemeyi kabul eder. MÜŞTERİ tarafından yapılan tarih değişikliği talepleri vazgeçme anlamına gelmekte olup , MÜŞTERİ tarafından yukarıda belirtilen süreler dikkate alınarak yazılı olarak bildirilecektir. MÜŞTERİ’nin kendisi veya birinci derece akrabalarının rezervasyon anında var olmayan 10 günlük mutat iştigaline engel olan rahatsızlıkları/ ölümlerini gösterir rapor ve bunun gibi
MÜŞTERİ’nin tüm özeni göstermesine rağmen öngöremediği sair hallere ilişkin belgeleri hizmetin başlamasından önce yazılı ibrazı, bu maddenin istisnası olup, böyle bir durumda ödenmesi zorunlu vergi, harç ve benzeri yasal yükümlülüklerden doğan masraflar ile üçüncü kişilere ödenen belgelenebilir ve iadesi mümkün olmayan bedeller hariç olmak üzere ödemiş olduğu bedel kesinti yapılmaksızın MÜŞTERİ’ye 14 gün içerisinde iade edilecektir.

MADDE 5 – GENEL HÜKÜMLER

5.1 ALICI, “www.lesalpes.com.tr” sitesinde Sözleşme konusu hizmetin temel
nitelikleri, tüm vergiler dahil satış fiyatı ve ödeme şekli ile ifaya, ifanın
gerçekleştirileceği süreye ve SATICI’nın tam ticari unvanı, açık adresi ve iletişim
bilgilerine ilişkin ön bilgileri okuyup doğru ve eksiksiz bilgi sahibi olduğunu ve
elektronik ortamda gerekli onayı verdiğini ve işbu Sözleşme’nin elektronik ortamda
onayı ile beraber ödeme yükümlülüğünün doğduğunu bildiğini kabul ve beyan eder.
“www.lesalpes.com.tr” web sitesindeki ödeme sayfasında yer alan ön bilgilendirme
formu, satışa ilişkin fatura, kamp dokümanı (afiş) ve diğer yazılı bildirimler işbu
Sözleşme’nin ayrılmaz parçalarıdır.
5.2 SATICI tarafından daha önce imzalanmış bulunan işbu iki nüsha Sözleşme ALICI
tarafından elektronik ortamda imzalanarak kabul edilmiş olup, ALICI tarafından yazılı
olarak talep edilmesi halinde bir nüshası Alıcı’nın elektronik posta adresine
gönderilecektir.
5.3 Ödemeler kredi kartı, EFT veya havale yöntemlerinden birisi kullanılarak
yapılabilir.
5.4 Listelenen ve siteden ilan edilen fiyatlar satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve
taahhütler güncelleme yapılıncaya, değiştirilinceye ve belirlenen kontenjan kadar
geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.
Bu aşamalardan ve sürelerden sonra SATICI tarafından işbu formda verilen bilgi ve
vaatlerle bağlı kalınmadığı ihtar olunur.
5.5 SATICI tarafından satışı yapılan hizmete katılım aşağıda belirtilen koşullara
tâbidir:
– Rezervasyonların kesinleşebilmesi için hizmet bedelinin tamamının ödenmiş olması
gerekmektedir.
– SATICI çevre, doğa, ulaşım, hava koşullarından veya SATICI’dan kaynaklanmayan
veya beklenmeyen zorunlu hallerden dolayı hizmet/etkinlik içeriğini değiştirebilir.
– Hizmet/etkinlik süresince fotoğraf/video çekimi ve fotoğrafların/videoların anlık
ve/veya belli bir süre boyunca sosyal medyada yayınlanması, paylaşımı Kişisel
Verilerin Korunması Hakkındaki mevzuat hükümleri saklı kalmak kaydıyla SATICI’nın
insiyatifinde olup , ALICI bu durumu peşinen kabul eder.
– ALICI hizmet almaya başlayıp, bitiş süresinden önce ayrılması veya süreci sona
erdirmesi halinde SATICI’ya ödediği bedelin iadesini talep edemeyeceğini ve
herhangi bir bedel iadesi olmayacağını, verilen hizmetin niteliği sebebiyle cayma ve
iptal koşullarının mümkün olmadığını kabul, beyan ve taahhüt eder.
– İhtiyâri olarak kullanılmayan hizmetlere dair bedeller iade ve mahsup edilemez.
Hizmetler ile ilgili akış ve planlama durum ve şartlara göre değişiklik gösterebilir.
– Hizmet kapsamında belirtilmemiş, 3.kişi şahıslar/firmalar tarafından sunulan ekstra
ürün ve hizmetlere dair ücretleri karşılama sorumluluğu ALICI’ya aittir ve SATICI’nın
bu ücret ve giderleri karşılama sorumluluğu bulunmamaktadır.
– ALICI hizmet/program dahilinde olmayan durumlara ilişkin herhangi bir talepte bulunamayacağını kabul ve beyan eder.
– ALICI , fatura bilgilerini SATICI’ya bildirmekle yükümlüdür. Fatura müşteri talep
ettiği taktirde hizmet gerçekleştikten sonra E-fatura veya E-arşiv olarak
yollanabilecektir.
5.6 SATICI, sözleşmeden doğan diğer hakları da saklı kalmak kaydıyla, haklı bir
sebebe dayanmak, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan ALICI’yı
bilgilendirmek ve açıkça onayını almak suretiyle benzer nitelikte ve fiyatta farklı bir
hizmet imkânı sağlayabilir.
5.7 SATICI’nın, sipariş konusu hizmet ediminin yerine getirilmesinin imkansızlaştığı
hallerde bu durumu öğrendiği tarihten itibaren en geç 3 gün içinde ALICI’ya yazılı
olarak bildirmesi ve varsa teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm
ödemeleri bildirim tarihinden itibaren en geç 10 iş günü içinde iade etmesi
zorunludur.
5.8 Sözleşme konusu hizmetin ifası için işbu metnin/sözleşmenin elektronik ortamda
onaylanması veya tercihen imzalı nüshasının SATICI’ya ulaştırılmış olması ve bedelinin
SATICI tarafından sunulan ve ALICI’nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması
zorunludur. Herhangi bir nedenle hizmet bedeli ödenmez ve/veya SATICI’nın
hesaplarına geçmez ise, SATICI hizmetin ifası yükümlülüğünden kurtulmuş kabul
edilir.
5.9 Satış onayının yapıldığı tarihte, mevcut olmayan veya öngörülmeyen mücbir
sebeplerin, doğal afetlerin, toplumsal olayların, uluslararası ilişkilerin, teknik
arızaların, grev ve protesto gibi olumsuz nedenlerin varlığından dolayı SATICI’nın
edimini yerine getirememesi halinde herhangi bir sorumluluğu olmayacaktır. SATICI
mücbir sebepler nedeni ile Sözleşme konusu hizmeti süresi içinde ifa edemez ise,
durumu ALICI’ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI’nın siparişi iptal etmesi
halinde ödediği tutar 10 iş günü içinde hizmeti satın aldığı tarihteki ödeme şekli ve
süresi (nakden, defaten veya vadeler halinde) dikkate alınarak iade edilir. Mücbir
sebebin 15 (onbeş) günden fazla sürmesi halinde taraflardan her biri sözleşmeyi tek
taraflı olarak feshetme hakkına sahip olacaktır.
5.10 Toplu ve/veya grupla yapılan etkinliklere yeterli katılım sağlanamadığı durumda
SATICI erteleme ya da iptal etme hakkına sahiptir. İptal bildirimleri ALICI’nın bildirmiş
olduğu e-posta adresine veya yazılı haberleşme özelliği bulunan telefonuna yazılı
olarak yapılacaktır. ALICI, bu durumda SATICI’nın hiçbir şekilde sorumlu
tutulamayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
5.11 ALICI iş bu metnin ve sözleşmenin imzalanması ile hizmetin sağlanmasına ve
satışa ilişkin tüm şartları kabul ettiğini beyan ve taahhüt eder.
5.12 18 yaşından küçüklerin ebeveynleri (bakıcıları/velileri/yasal temsilcileri) ile
birlikte yaptığı etkinlikler esnasında muhtemel kaza ve olaylardan doğacak zarar ve
sonuçlardan bizzat kendileri (ebeveyn/bakıcı/veli/yasal temsilci) sorumludur.
Bunlarla ilgili olarak ALICI, SATICI’nın hiçbir sorumluluğu olmadığını kabul, beyan ve
taahhüt eder.
5.13 18 yaşından küçüklerin yeme-içme, giyinme, barınma, korunma ve diğer tüm
gereksinimleri ebeveynlerine (bakıcılarına/velilerine/yasal temsilcilerine) aittir.
5.14 SATICI’nın, ALICI tarafından siteye kayıt formunda belirtilen veya daha sonra
kendisi tarafından güncellenen adresi, e-posta adresi, sabit ve mobil telefon hatları
ve diğer iletişim bilgileri üzerinden mektup, e-posta, SMS, telefon görüşmesi ve
diğer yollarla iletişim, pazarlama, bildirim ve diğer amaçlarla ALICI’ya ulaşma hakkı
bulunmaktadır. ALICI, işbu sözleşmeyi kabul etmekle SATICI’nın kendisine yönelik
yukarıda belirtilen iletişim faaliyetlerinde bulunabileceğini kabul ve beyan
etmektedir.
5.15 ALICI, SATICI’ya ait internet sitesine üye olurken verdiği kişisel ve diğer sair
bilgilerin gerçeğe uygun olduğunu, SATICI’nın bu bilgilerin gerçeğe aykırılığı nedeniyle
uğrayacağı tüm zararları, SATICI’nın ilk bildirimi üzerine derhal, nakden ve defaten
tazmin edeceğini beyan ve taahhüt eder.
5.16 SATICI’ya ait internet sitesinin üzerinden, SATICI’nın kendi kontrolünde olmayan
ve/veya başkaca üçüncü kişilerin sahip olduğu ve/veya işlettiği başka web sitelerine
ve/veya başka içeriklere link verilebilir. Bu linkler ALICI’ya yönlenme kolaylığı
sağlamak amacıyla konulmuş olup herhangi bir web sitesini veya o siteyi işleten kişiyi
desteklememekte ve link verilen web sitesinin içerdiği bilgilere yönelik herhangi bir
garanti niteliği taşımamaktadır.

MADDE 6 – BORÇLUNUN TEMERRÜDU

ALICI’nın temerrüde düşmesi halinde, ALICI, borcun gecikmeli ifasından dolayı
SATICI’nın oluşan zarar ve kayıplarını ödemeyi kabul eder. ALICI’nın temerrüdünün
SATICI’nın kusurundan kaynaklandığı hallerde ALICI herhangi bir zarar ve ziyan
talebini karşılamak mecburiyetinde olmayacaktır.

MADDE 7 – İHTİLAF HALİNDE BAŞVURU USULÜ VE YETKİLİ KURUMLAR

7.1 ALICI, satın aldığı hizmetlerle ilgili talep ve şikayetlerini SATICI’nın yukarıda
belirtilmiş olan e-posta adresine iletebilir.
Haklı talep ve şikayetlerin derhal çözümlenmesi için SATICI elinden gelenin en iyisini
yapacağını taahhüt etmekle birlikte sorunun çözümlenememesi halinde;
7.2 ALICI, aynı zamanda 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkında Kanun
hükümleri çerçevesinde tüketici sıfatını taşıyor ise; tüm başvurularını 6502 sayılı
Tüketicilerin Korunması Hakkında Kanunun ilgili maddeleri gereğince ve T.C. Gümrük
ve Ticaret Bakanlığı’nca her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde,
tüketicilerin hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki Tüketici
Sorunları Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine yapabilirler. Tüketici sıfatına
haiz olmayan ALICI’lar bakımından Türk Ticaret Kanunu ve T.Borçlar Kanunu
hükümleri çerçevesinde yasal yollara müracaat söz konusu olacaktır. Bu durumda
yetkili mahkeme İstanbul Anadolu Mahkemeleridir.

MADDE 8 – TÜKETİCİNİN HAKLARI

8.1 Hizmetin münhasıran SATICI kusurundan kaynaklanan sebeplerle ayıplı ifa edildiği
durumlarda ALICI, hizmetin yeniden görülmesi, ayıp oranında bedelden indirim veya
sözleşmeden dönme haklarından birini sağlayıcıya/satıcıya karşı kullanmakta
serbesttir. SATICI sorumluluğu üstlenmesi halinde ALICI’nın tercih ettiği bu talebi
yerine getirmekle yükümlüdür. Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan
tüm masraflar SATICI tarafından karşılanır.
8.2 Alıcının sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği
durumlarda, ödemiş olduğu bedelin tümü veya bedelden indirim yapılan tutar,
hizmetin satın alındığı tarihteki ödeme şekli ve süresi dikkate alınarak ALICI’ya iade
edilir.
8.3 Hizmetin yeniden görülmesinin mümkün olduğu ve ALICI tarafından seçildiği
hâllerde, hizmetin niteliği ve ALICI’nın bu hizmetten yararlanma amacı dikkate
alındığında, makul sayılabilecek bir süre içinde ve tüketici için ciddi sorunlar
doğurmayacak şekildeki talep SATICI tarafından yerine getirilir. Bu süre hizmetin
netin niteliğine göre değişebilecek olup yerine getirilmesinin elverişli olduğu hallerde
talebin SATICI’ya yöneltilmesinden itibaren otuz günü geçemez.

MADDE 9 – YÜRÜRLÜK

ALICI, Site üzerinden verdiği siparişe ait ödemeyi gerçekleştirdiğinde işbu
sözleşmenin tüm şartlarını kabul etmiş sayılır. SATICI, siparişin gerçekleşmesi
öncesinde işbu sözleşmenin sitede ALICI tarafından okunup kabul edildiğine dair
onay alacak şekilde gerekli yazılımsal düzenlemeleri yapmakla yükümlüdür.

SATICI/SAĞLAYICI DARMAN TURİZM SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ ALICI

Dedeman Hotel

01 Hangi yaş grupları kabul ediliyor?

3.5-15 yaş çocuklar için düzenlediğimiz bu özel kampta, profesyonel eğitmenlerimiz ve Les Alpes ekibimizin rehberliğinde hem kayak yapmayı öğrenecekler hem de eğlenceli aktivitelerle dolu unutulmaz bir tatil geçirecekler.